فقط تو

یادمه که ی روز تو میگفتی عاشقتم دیوونتم حالا میگی ازم خسته شدم

کم میارم دردمو با کی بگم دلخورم از تو میخوام بدونی عمره منی

عشق منی میمیرم حالا که داری میری که من تنها بشم دردمو با کی بگم؟

ب جوون 2تامون ازت دلخورم میدونه خدامون ازت دلخورم

با چشمام میگفتم نباید بری واسه گریه هامون ازت دلخورم  خیال کردی

اسونه تنها شدن ببین التماسو تو چشمای من

خیال کردی من ازت دل میبرم واسه این نمیگم ازت دلخورم

میخوام  از ته دل گریه کنم داد بزنم اخه عاشقتم میخوام هر جوریه ببینم تورو باز

زل بزنم  توی چشه تو یکم 

دستتو بگیرم  که یادت بیارم قولمونو حرفامونو

بمونیم پیش هم تا خسته شدم باز دوباره  دلخورم از تو یکم

ب جوون 2تامون ازت دلخورم  میدونه خدامون ازت دلخورم

ازت دلخورم با چشام میگفتم  نباید بری واسه گریه هامون ازت دلخورم

خیالکردی اسوونه تنها شدن ببین التماسو تو چشمای من

خیال کردی ازت دل میبرم واسه این نمیگم

ازت دلخورم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 10 / 6 / 1392 14:12 |- دخترکه تنها -|

ϰ-†нêmê§